Sugen

Nikon D80 + 18-55mm VR objektivNikon D60 + 18-55mm objektivCanon EOS 450D + 18-55mm IS-objektiv

Nej, nu är jag ruggigt sugen på att bara göra ett uttag från sparkontot och köpa en canon! För tillfället känns det som att sparbössan aldrig kommer bli tillärkligt full för att köpa en systemkamera.Det sak dne i alla fall bli tillslut och nu är det bara en sak jag undrar, vad ska jag köpa när sparandet är avklarat? En Nikon eller en canon... Kom gärna med argument om varför inte, eller varför jag sak köpa dena ena eller dne andra etc.

De jag kommer att välja mellan är förmodligen :

Canon eos 450 D ( många vänner till mig som har dne och är nöjda )
Nikon D80 ( har inte hört så mycket om denna vilket gör mig nyfiken på den! )
Nikon D60  ( ligger på ungefär samma prisklass som ovanstående canon och känns mer omtalad än D80, stämmer det?  )

Nu vill jag ha hjälp!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag skulle också vilja ha en systemkamera :

2009-01-03 @ 20:02:31
URL: http://discoevelina.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0