Little country girl

Ett sort glädjehopp gjord ejag när jag fick reda på att vi hade håltimmar de tre sista lektionern efter lunch så jag och Sofia kunde sluta 11.45. Då tog jag bussen hem och käkade pannkakor med mamma och lillebror. Nu har jag suttit och kollat på bilder fårn när jag var liten som mormor tog med sig hit från göteborg, de är här och hälsar på. Gud, vad kul det är att se hur man har ändrat sig. Semmlor hade de också med sig så mysigt har vi haft det här på eftermiddagen. Och bättre blir det för jag har beställt köttfärssås och spagetti av mamma, mumma! :D
 
Jag borde ha hunnit med o springa idag också men det får räcka med att jag gjorde det i går. Fannie ville ha med mig på damlagsträningen men jag känner mig fortfarande lite "half ready" för det... hmm!

 Föresten, såg ni på Made in swden igår? Vad tyckte ni? Jag tyckte det var bra men oj så synd jag tyckte om Kim när han fick ta så mycket skit. Livet är tufft men men...

Nej, nu ska jag fortsätta på boken om mig så , kysselipuss så länge! <3


Lite bilder på mig som liten !

Kommentarer
Postat av: Lina

naaw söta :)

2009-01-16 @ 14:58:09
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0