Stand-up

Hej, gud vad mycket det är just nu! Hektisk start på 2009 blev det men förhoppningsvis blir det snart lugnare, Just nu sitte rjag här och lysnar på "Mayhem" , lite dunkrap får mig på bättre humör. Inte alls min musiksmak egentligen men det är rätt gött med variation. Skolan idag var något enormt seg och på eftermiddagenskulle vi gå och kolla på någon "sit-down komiker" . ( För er som inte förstod mitt lilla skämt så var det en stand-up komiker som satt i rullstol.) Jazzmusik blandat med dålig humor var inte jättefestligt att sitta och kolla på i en timme. Sen bar det av hem med bussen som kändes ta längre tid en den borde och hem och äta en macka, ta det lugnt och skita i att göra några läxor för en gång skull. Så i eftermiddag har jag bara tagit igen mig, mår inte alls bra. Känns som jag.. ja jag vet inte.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0