Give me a reason to fall in love with you - and I fall

Godmorgon! Ja, du hörde rätt. Jag skäms för att säga det men jag satt uppe till 3.30 i natt och kom därför inte upp ur sängen förräns tolv i dag. 

Som ni ser är hela bloggen upp och ner. Det beror på att jag håller på att experimentera lite med den. Både "Headern" och Menyn kommer bli helt annorlunda om jag kan få det som jag har tänkt. Däremot är ingenting fullt bestämt hur det skall bli än, bara på ett ungefär. Min syster har n'mligen lovat att illustrera av en bild på mig, så jag kan använda den i designen, jag är mycket spänd på att se hur det blir. När den i klar kommer jag utgå lite i från den tror jag.

Jag blir deprimerad av tanken på att det regnar ute denna tiden på året. Kan inte vädergudarna visa lite hänsyn? vi har för sjutton sommarlov. Det är bra jobbväder i alla fall. Tur för mig, eftersom det är just vad jag ska göra i eftermiddag. Blir väll mest att läsa Twilligt, men endå.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0