RED GOLD, yeah!

Heejheej!

Väckte mig själv genom en dusch i morse, åt frukost och kilade till jobbet. Nu har jag precis ätit makrill med syrran och ska börja packa ner handuk, benskydd you name it till matchen lite senare. Jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer blogga nu i sommar utan jag tror istället mest jag kommer jobba, ta vara på värmen, umgås med vänner och bara ha det allmänt gött här på västkusten. Kanske att ni träffar på mig när ni köper jordgubbar på väg ut till smögen?! Det blir också Gothia om några veckor, lägntar riktigt mycket!






Kommentarer
Postat av: S A N N A

Svar: haha, okej :) <3

2009-06-16 @ 08:58:43
URL: http://snjj.blogg.se/
Postat av: S A N N A

Skulle du kunna rösta på min bild i www.feliciaste.blogg.se ''veckans bild'' tävling, skulle vara jätte gulligt ! :)

2009-06-16 @ 08:58:51
URL: http://snjj.blogg.se/
Postat av: patricia

lycka till på matchen, <3

2009-06-17 @ 12:44:42

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0