Hatjooooooo

Godmorgon, börjar bli ett vanligt sätt att börja mina inlägg på nu.

I dag är jag inte frisk så jag tänkte gå till skolan. Har hostat hela natten. Det suger att vara sjuk sista veckan när man bara tar det lugnt i skolan och gör smått roliga saker. I dag ska vi ha arbetslagsdag tror jag, niorna har i alla fall bestämt vad vi ska göra. De började med att ge oss sovmorgon till kl 11.00 , jag tror detta blir en bra dag. Kameran åker självklart med!

Efter skolan ska jag skynda mig till frissan och klippa mig. Detta låter kanske bra, men jag har ingen aning om hur?!
Kanske att jag klipper axelkort, har funderat på det ett tag men jag vet inte o jag vill ha kort. Kanske klipper jag mittbena/lugg/snelugg eller så har jag bara kvar håret som det är. Jag är så trött på mitt hår bara, jag ser ju för tusan ut som ett litet penntroll.




Vissa likheter, ja!
.... och där är jag endå smått fixad i håret och skapligt nyklippt.

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-11 @ 11:19:04
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

gud så fint hår :o

2009-07-13 @ 12:26:25
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0