rabarberkräm solsken och bullar

Godmorgon ! Ja, en riktigt god morgon. Vaknade vid 12.10 i dag av pappa och lillebror höll på att banka med spik och hammare i trädgården. De höll på att bygga en trädkoja. Det första jag gör är att kolla ut genom fönstret, det var soligt! När jag gick ner i köket möttes jag av den blandade doften nygräddade bullar, sokerkaka och rabarberkräm. Mamma höll på och storbaka och hon hade också lagat rabarberkräm till lunch. Min frukost blev självklart hemmagjord rabarberkräm och färskt bröd med skinka och grönsaker. Vilken underbar första dag på sommarlovet!

Har fixat lite med bilder sedan i går på frida innan balen och från niornas samling till balen. Nu ska jag ta på mig lite kläder och försöka hitta min mobil, sedan får vi se. Min frkylning börjar släppa så jag ska ta vara på mig själv nu i helgen så jag kan spela match på Måndag och Onsdag. Måste även börja träna upp min kondis lite bättre till Gothia när jag är fullt frisk. Puss!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0