a world full of sorrow

Jag vet inte vad det är med mig. Jag mår inte bra, jag orkar ingenting och allt är bara jobbigt. Hela dagen har jag känt mig skakig och kal. Jag har hjälpt pappa med mitt nya rum på övervåningen. Dratt av skyddpapper från golvet, skrapat bort färg från listerna och packat upp sängen. Då tänkte jag inte lika mycket men vist tänkte jag. Jag har  pluggat idag också, eller vet  ni vad? Jag somnade bland mina so-papper. Tro det eller ej men så trött är jag. Alla minnen av "honom" som snurrar runt i mit huvud tar kol på min kropp och minst sagt min själ.

Jag skulle just träna lite.  Det var för mörkt och halt ute för att spinga så det blev Bothcamp ( youtube). Tänkte att det kunde få mig pigg men jag orkade inte äns göra 1 1/2 av 4 videor. Detta brukar jag göra minst en gång i veckan typ. Nu kallsvettas jag, mina knän skakar och magen känns uppsvullen.. ush. Jag vill att allt ska bli som vanligt igen! Sova, äta, sova,äta,sova... life goes on in a unfair world full of sorrow.


Kommentarer
Postat av: Sofia :D

hahha, ja, erkänn jag är söt ;)))

2009-03-09 @ 06:35:45
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/
Postat av: [F R I D A]

gumman, det kommer ordna sig förr eller senare <3

2009-03-09 @ 17:38:00
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0