Hälsodag

Hej!!
Jag skriver lite darrande nu för jag har precis varit på hälsodag med skolan och kört box-core, simmning och livräddning. Det värsta är att när man väl håller på känner man " - åh, orkar jag mer? Jaja, komigen nu förfan! " och efteråt känner man " - Men varför körde jag inte hårdare?" Åh, jag älskar när man känner hur man har arbetat i alla fall. Trots detta är det fotbollsträning ikväll så nu ska jag bara ta det lugnt, plugga och äta. Jag fick föresten träffa min bästaste Flajs idag också, oj vad glad jag blev! Hon var en riktig liten brunis men söta små fräknar och hade med sig något konstigt sorts Thailänskt "knark" som vi alla fick sniffa på. Hahahah!!!

Imorgon drar Jag , Sofia  och kanske några mer  till Torp och shoppar på eftermiddagen, Jga är i behov av begravningskläder och snart är ju våren här så då är man i behov av annat också!

En sak till, jag sa ju att jag hade sådan bikini ångest igår. Det var inte så farligt faktiskt, inte alls lika läskigt som jag hade tänkt mig. Haha, lite lårsväng vart det, men vad tusan,det lever väll de flesta med?!

Nu ska jag smälla i mig två mackor. Pussisar och kramisar!


Flajs, som jag fick träffa idag!! <3

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0