Jag lovade er bilder från helgen..

..och jag håller vad jag lovar! Det kommer väll mer frammåt veckan för jag är bara allmänt sur just nu. På allt och ingenting!

Fredag: Match mot Bullaren/Tanum. Lerbrottningen slutade med vinst för oss, 5-0! Kullerbyttor i leran var en självklarhet.
Lördag: Stallet på eftermiddagen. Efter det drog jag och Flajs till Ph och hade det pent med resten av töserna.
Söndag: Jag och Flajs har städat mitt nya rum och gick på fika-promenad med kamerorna.



Lördag, jag vill vara lika brun som Flajs.


Söndag, foto-time!

Lördag - stallet. Bazana som är min favorit-plutt!


Kommentarer
Postat av: Sara!

fin kjol! :)

2009-03-18 @ 19:49:42
URL: http://theworldandsara.blogspot.com

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0