Press the button and let it play

Henrik Halvarsson » Glamour » 2
Bild lånad från Lundlund - Henrik Halvarsson

Sitter här med dunknde högtalare med dålig tecknomusik. Ja, dålig tecnomusik. Då kanks eni undrar varför jag lyssnar på det? Jo, jag blir på något konstigt vänster glad av sådan musik. När jag har blivit glad av musiken och av solstrålarna som strålar in mellan persienerna hade jag tänkt ta mig en titt på hemkunskapspapprena som jag ska ha prov på denna veckan. Pust, jag vill bara leva just nu. Inte sitta hemma och plugga. Nej, jag lovar att jag inte kommer att kolla ett dugg på hemkunskapen idag utan jag kommer bara fixa med det nya rummet eller sätta mgi med gitaren. Fy på mig!

Efter att jag har haft dåligt samvete eftersom jag inte äns har kikat på HK`n kommer jag sticka iväg på fotbollsträning och glömma mitt dåliga sammvete. Efter det blir det antagligen lite kvällsmat och... till att krypa ner i min nya stooooora myyysiga säng!

Slängpussar !

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jättekul att du gillar den!

2009-03-23 @ 21:44:49
URL: http://www.emmapeterssonn.devote.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0