Miss sunshine

Idag är det solsken och vem är inte glad då? Jag tänkte ta mig en springrunda senare till kvvllen, trots näsatäppan. Nu ska jag sätta mig på trappen i solskenet och skissa på en kjol som jag tänkte sy av lite blommigt typ som jag hittade för ett tag sedan i en låda nere i källaren. Helgen har mest spenderats med de bästa Patricia och Felicia och igår var vi med Sofia en stund med. Jag fick till och med upp dem till stallet igår, haha! :D Oj vad rädda  de var. De blev inte mindre rädda när min häst började busa i padocken heller. Hon hade inte blivit hoppad sedan innan vintern och fick väll precis som oss vårkänslor och ville bara springa oh hoppa dit hon själv ville. Menmen, jag ramlade bara av en gång i alla fall.

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga den senaste veckan men det har varit så mycket i skolan och runt omkring den att jag inte har hunnit med. Nu är det bara en vecka kvar i skolan, en vecka prao och sedan är det påsklov. Min paro blir hos mosterns min i Göteborg ( Mölndal ).  Det blir väll till att plocka upp varor och sådant tror jag.

Nej, nu ska resten av familjen utpå fika-promenad i skogen och jag kan inte bara sitta här och slappa till. Hejdå på er & puss!




Jag älskar er!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0