bussen 16.13

Andningskontrollen gick bra, tror jag. Jag hade inget fel på lungorna och syrehalten i blodet var 100%. Det kan vara psykiskt tydligen. Många unga tjejer har tydligen såhär som jag har det. När det är mycket som händer runt om kring och man inte riktigt orkar med tror jag det kunde bli såhär. Jag fick göra blodprov till ett allergitest också men det får jag inte svar på förräns om några dagar.

Nu är det moppekurs och fotbollsträning som gäller. Jag är inte jättesugen på moppekurs måste jag säga men det kanse inte blir lika tråkigt som jag tror. Vi är nämligen ett par stycken som ska gå dit samtidigt. Däremot träning är jag heltaggad för.

XOXO

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En fin väska och ett presentkort på 500 kr


Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0