för stora förväntningar på mig själv?

Känner alla såhär?

Hej, eller godnatt kanske jag ska säga. Självförstroendet är på botten , känne rmig som en uppsvullen kossa och här sitter jag med koffein som enda energi  kvar i kroppen. Håret flätata och pyamasen på. Nu har jag inte mer ork att plugga förstår ni. No-arbetet tar kol på mig och matte har jag inte äns hunnit med. Matteprov och inlämning av ett stoooort no-arbete imorgon. Jag har egentligen spanska ockås men det kan jag rätt bra, tror jag. Ja, ni förstår hur jag känner mig just nu kanske? Jag antar att det är lite  betygsstress som har smygit sig på mig nu i slutet av terminen och  sur är jag  för att jag inte får någon tid över till att träna, fota, spela gitar eller annat kul. Det är verkligen det enda jag har jort idag, att plugga asså. Eller nej, jag har ätit också. Det känner jag i alla fall... tränat har jag då inte! pust

Jag förstår inte att jag tog mig tid att skriva här. Det känns som att varje natts blir en timme kortare för varje dag som går. På torsdag och fredag ska aajg sova riktigt förbaskat länge. Nej, Varför lägger jag mig inte bara och sover nu? Ungefär som bilden nedan kommer jag se ut imorgon.Det ska jag göra, får fortsätta med no och mattepluggandet imorogn. En god natts sömn var det, lyssna på Milow - You don´t know ( acoustic) innan ni somnar så lovar jag er detta, kyss!

Låtens spotifylänk


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0