Hej hopp!

Ja, just det, hopp! Hopplektion har jag haft idag efter skolan. Det var bara jag, cissi,hästarna, marie och padocken. Det kändes riktigt bra idag och det var mycket som släpte. Jag brukar inte hoppa så högt utan jag har hällre slipat på andra saker men idag fick jag hoppat 90 och det är en höjning med 30cm för min del. ( glad! ) Det kändes också att jag hitta saker jag måste träna mer på och det är där man börjar lära sig. När man upptäcker felen själv och hur man ska förbättra dem, inte sant?

Cissis pappa fotade oss under lektionen, så här får ni se hur en hopplektion kan se ut i stillbilder:
1. Jag hoppar nittio
2. Cissi hoppar nittio
3. Jag hoppar bana
4. Cissi går på en galoppvolt med små hinder








Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0