I´m just a kid in a big world

Idag var jag trött när jag vakande. Frukosten slank ner i ett långsamt tempo och kläderna  kastades på på grund av att jag är en sån nedrans tidsoptimist. Nuförtiden brukar det gå bättre men förr ex. missade jag alltid bussen och kom försent.

Dagen har gått rätt snabbt endå tycker jag, i en hoodie och trashiga jeans har jag mest glidit runt och tagit det lugnt. På engelskan fick vi se på Twiligt och den delen jag har sett var grym. Han är inte lite snygg heller, Robert Patinson.

Nyss slängt i mig lite mat och nu blir det fotbollsträning. Senare blir det plugg... blä!

 


                                      Google står för söt-bilden! ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

mmmmmmmmm, ge mig <3

2009-05-18 @ 22:24:57
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0