In med bollen

Kom just hem med bussen. På förmiddagen hade vi "Valfrid", vilket innebar att vi fick välja en sport att utöva under förmiddagen. Jag hade valt golf för jag har aldrig testat det och vad ska jag säga? Det var kul i början när inte händerna värkte. Man håller ju klubborna på ett specielt sätt så det skavde rejält efter en stund. Efter att ha skjutit ut ett antal  bollar på banan var det altså inte lika kul. Om jag säger såhär, det var kul när man lyckades.

Nu måste jag hinna plugga lite, skicka en redovisning till min lärare och få i mig lite mat. Sedan har vi match mot Lyskil. Hemmamatch på havsvallen föresten. Ni som bor här i närheten tycker jag  kan ju lyfta på rumpan och komma och kolla!


Kommentarer
Postat av: patricia

Lycka till. jag ska lyfta på rumpan och komma och kolla(Y)

2009-05-27 @ 16:53:01
Postat av: nikki

sv; jap glass är alltid gott :) fin blogg!

2009-05-27 @ 21:47:54
URL: http://outlife.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt:)

jag älskar skor:P



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-05-27 @ 22:54:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0