She changes

Hey dalrings!

Nu är jag hemma i mitt lilla rum. I går var liksom förrgår en strålande dag. Jag kikade på a-lagets match vvid en solig fotbollsplan och umgicks med vänner. På kvällen hade  jag Frida och Flis rätt tråkigt så vi löste det på ett litete specielt sätt. Vi gick nämligen runt och läste på skyltar och plockade ut boktsätver och skapade våra egna meningar. Min bästa - STOR GET. Haha, oj vilket liv jag kände att jag hade då. 

Nu sitter jag som sagt i mitt lilla, halvklara, mysiga rum och nynnar till Mando diao och Sugarplum fairy. Tänkte sy klart min jeanskjol nu också. Ni vet jag tänkte ju sy en kjol av mamma gammla levisjeans! Får se om jag gör det nu eller imorgon. Vi ska ha gäster nu i kväll som kommer om ca två timmar så vi får se vad jag hinner. Det är bara en liten bit av släkten som kommer och det blir grillning, mys och säkert robinssontittande. Helt enkelt en lugn lördagskväll.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0