Det blir inte bättre än vad du gör det


Är du sur? Ja, rent allmänt. 
Alla har sina dagar och jag känner att igår och idag var mina dagar. I går kväll släppte det dock men det kom tillbaka idag. Ibland blir man trött på allting. Varför måste det vara så svårt och varför alla dessa problem? Ja, det tror jag ingen kan svara på. Vissa saker känns så orättvist och tråkiga bara. . . Grejen är den att ingen vinner på att vara sur och tvär så därför ska jag sluta med det nu och försöka hitta lösningar på problemen istället.


Gårdagen var i stort sett väldigt trevlig. Vi firade underbara Patricia som fyllt femton och jag tror att de flesta hade kul. För att sammanfatta: Tacos, hög musik, dans, gladdkaka och grädde att äta direkt ur paketen med plastsked och framförallt glada miner! 

Ja sitter och skriver på mitt och Patricias no-arbete. Just nu handlar det om hur vi andas. . . Allt skolarbete tar kål på mig och jag räkna ner till sommarlov. Bilderna ovan gjorde att jag, om möjligt, längtar ännu mer till sommaren.

Ikväll blir det kycklingsallad, rabarberpaj och mycket troligt melodifestivalen med familjen.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0